Monday, August 13, 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Ehem..
Post kali ni bukan pasal kugiran or scene u/g tapi pasal HARI RAYA AIDILFITRI...
Secara jujurnya aku tidak dapat menikmati keindahan bulan Ramadhan disebabkan 'kemeriahan' assigment yang diberikan oleh para 'pengajar' aka pensyarah...

Bulan Ramadhan akan meninggalkan kita dalam masa beberapa hari lagi..
Aku masih belum membuat persiapan untuk menyambut ketibaan Syawal..
Mybe tahun ni aku tak kn beraya sakan seperti dahulu..kihkihkih..

Lepas raya ni aku dengar ada event 'MAKANAN BUKAN PERIUK API'..
Aku excited gila nak join event ni sebab aku nk berkhidmat untuk masyarakat yang ditindas oleh golongan yang kapitalis...

Akhir sekali aku ingin mengucapakan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada mereka yang mengenali aku secara dekat mahupun jauh..


No comments:

Post a Comment